Politika vračanja

Na tej strani so navedeni koraki in pogoji za vrnitev in zamenjavo blaga, kupljenega v spletni trgovini Anchan, v lasti Anchan, Andraž Žagar s.p., Toplarniška ulica 7, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju trgovina).

Trgovina sledi zakonskim standardom vračanja in zavrnitev naročila, ki jo je določila Komisija za varstvo potrošnikov Slovenije in opisano v splošnih pogojih.

Vsak uporabnik ima pravico vrniti ali zamenjati izdelek, kupljen preko spletne trgovine Anchan v rok do 30 dni

ZAMENJAVA IZDELKA

1) ZAHTEVEK ZA ZAMENJAVO
Če želite izdelek zamenjati iz vašega naročila, lahko pošljite na e-pošto z informacijami o naročilu in sami zamenjavi izdelkov.


2) REALIZACIJA ZAMENJAVE
Če je vzrok zamenjave naša krivda, bomo vzeli stroški dostave v celoti pristojbine za pridobitev nadomestnega izdelka, kot tudi za pošiljanje novega.
Če je razlog za zamenjavo napaka velikosti ali izbirna napaka kupec je dolžan plačati kurirske stroške.
Takoj ko prejmemo pošiljko od vas in poskrbimo, da si izdelki neokrnjeni vam bomo poslali novo pošiljko z želenimi velikostmi / izdelki.

VRAČANJE IZDELKA

1) ZAHTEVEK ZA VRAČILO
Če uporabite naš obrazec za povratne informacije na strani za Kontakt, morate opišite, da želite vrniti izdelek (ali vse izdelke) iz naročila, morate izpolniti naslednje:

Svojo številko naročila (najdete v e-pošti s potrditvijo ali v vašem računu, če ste registrirani uporabnik) razlog za vrnitev navedite, da želite celotno povračilo na naši strani

2) VRAČILO BLAGA
Pomembno! Plačilo poštnih storitev za vračilo blaga poravna stranka sama!

Stranka lahko izdelke, kupljene v spletni trgovini Anchan, vrne trgovini izključno s predhodnim obvestilom na e-mail info@anchan.si

3) VRNITEV DENARJA
Ko prejmemo vrnjeni izdelek nazaj, če ne želite zamenjavo izdelkov, bomo v 30 dneh povrnili denar, po zagotavljanje informacij o bančnem računu, kamor naj bi se nakazal denar.

4) POŠKODOVANO BLAGO
Pri zamenjavi ali vračanju blaga, kupljenega na spletni trgovini Anchan, morate izpolniti naslednje zahteve:

Blago nima poškodovanega celotnega paketa, niti ni raztrgan ali manjkajoče etikete in/ali dodatke; Blago ne bi smelo biti oprano in/ali kemično obdelano, ne sme biti obrabljeno, likano ali umazano. Če izdelek, ki ga je stranka vrnila ne izpolnjuje zgornjih zahtev, si spletna trgovina Anchan pridržuje pravico, da blago vrne kupcu.
Naprej